Nieuws

CES score 2024

Voor de tweede keer op rij de beste CES-score vanuit Synfra behaald, in het eerste kwartaal van 2024 in samenwerking met BGM Infra B.V.

Trots op een score van 8%, tegen een landelijke gemiddelde van 31%. Een verbetering van 2% t.o.v. Q4 2023. Trots op onze collega’s die dit iedere dag weer waarmaken!

CES staat voor Customer Effort Score. Er wordt gemeten hoe aannemers en netbeheerders scoren op het klantcontactproces. Worden klanten goed en op tijd geïnformeerd over de werkzaamheden? Wat is de beleving van de klant? De meting bestaat uit 1 klantfeedback en 3 interactiemetingen en vinden plaats gedurende de hele klantreis. Er wordt naar meerdere aspecten gevraagd.

Het resultaat geeft aan hoeveel inspanning het de klant kost bij het aansluitproces. Bijvoorbeeld is de aannemer bereikbaar, is de houding en het gedrag van de monteur goed, zijn de werkzaamheden goed uitgevoerd. Wanneer het veel inspanning kost, is de score hoog. Hoe lager de score, hoe beter.

Timmermans doet het heel goed. Het landelijk gemiddelde ligt namelijk op 31%, het gemiddelde van alle Synfra-partijen op 26% en Timmermans scoort met slechts 10% heel goed.

Certificaten & erkenningen

Onze gerealiseerde (én nog te realiseren) doelstellingen, maatregelen en energiebeleid hebben geresulteerd in onderstaande certificaten, rapportages en erkenningen.